Alle sidene har hatt en vekst i antall fans («likere»), men de to sidene med desidert størst vekst i 2017 er Domkirkeodden og Norsk skogmuseum, som begge har hatt en vekst på nærmere 30 %.
Museumssiden med flest fans er Norsk skogmuseum, som hadde 9217 ved årets utgang, en vekst på 2031 fra 2016. De største sidene i antall fans etter dette er Domkirkeodden med sine 3175 og Hamar Middelalderfestival med 2796 ved årets slutt.
Til sammen på de 18 sidene var det 24 960 fans.
Totalt ble det gjort nesten 14 mill interaksjoner (lik, del eller kommenter) på de 18 facebooksidene.
Totalt ble sidene besøkt av nærmere 5,7 mill unike brukere (én bruker telles én gang pr dag, pr side). Totalt ble over 81 mill eksponert for innhold fra de 18 sidene i løpet av året.
Tallene i analysen er hentet fra verktøyet SocialCee, som Anno også bruker til kampanjer, meldingshåndtering og en del publisering på facebook.
Anno hadde tre twitter-kontoer i 2017 med til sammen ca 1700 følgere: @annomuseum (ca 800), @kvinnemuseet (ca 200) og @skogmuseum (ca 700). Flere museer publiserer bilder via Instagram, og enkelte museer har egen youtube-kanal. Anno har en felles snapchat-konto.